Datum bericht:

ToLocal werkt samen met meer dan 600 lokale huis-aan-huis kranten en 1.200 lokale websites. Wij bieden dit netwerk aan, aan nationale adverteerders die heel lokaal hun merk of vestigingen willen ondersteunen [...]

ToLocal ondersteunt twee belangrijke acties

ToLocal werkt samen met meer dan 600 lokale huis-aan-huis kranten en 1.200 lokale websites. Wij bieden dit netwerk aan, aan nationale adverteerders die heel lokaal hun merk of vestigingen willen ondersteunen. Afgelopen weken heeft ToLocal twee belangrijke acties ondersteund, de ‘Stay Safe en Geef’ actie van de Voedselbank en de actie van het Rode Kruis om meer aandacht te geven aan de hulplijn. De uitgevers waarmee wij samenwerken hebben wij gevraagd om kosteloos ruimte beschikbaar te stellen, om de twee goede doelen in deze bijzondere tijd te ondersteunen. Deze acties werden door middel van een advertentie in huis-aan-huis kranten en websites ondersteund.

Stay Safe en Geef

Door de verhoogde vraag naar voedselhulp, logistieke uitdagingen en extra hygiënemaatregelen is het op dit moment moeilijker voor Voedselbanken om de voedselpakketten te verstrekken aan de 90.000 mensen die wekelijks voor hun voedsel afhankelijk zijn van de Voedselbank. Door in de diverse lokale kranten en websites hier aandacht aan te geven, heeft deze campagne nog meer steun gekregen.

Het Rode Kruis

Het Rode Kruis wilde graag meer aandacht voor de hulplijn, zodat mensen weten dat zij voor hulp bij hen terecht kunnen. Door in diverse lokale kranten hier aandacht aan te geven, is de barrière van vraagverlegenheid bij hulpbehoevenden (kwetsbare mensen en ouderen) hopelijk (deels) weggenomen.

We zijn erg verheugd dat zoveel uitgevers in deze bijzondere tijd hebben meegedaan!