Villa Arena

villa-arena-121.jpg

Achtergrond

Villa ArenA heeft het netwerk van ToLocal ingezet om de grootste glutenvrije markt van Nederland 'Stijl & Smaak Glutenvrije Markt', goed bij de doelgroep onder de aandacht te brengen. Het 15-jarige bestaan van Villa ArenA werd in de campagne tevens benadrukt. Om de doelstelling van de campagne te kunnen realiseren, heeft ToLocal in opdracht van MKBanner een oplossing aangeboden met daarin:

  • Lokale online nieuwswebsites;
  • Doorplaatsing op social media (Facebook en Twitter).

Aanpak

ToLocal heeft een selectie gemaakt van écht lokale nieuwswebsites in Noord-Holland. Uit deze selectie zijn vier lokale nieuwswebsites geselecteerd, waar gedurende twee weken advertorials op zijn geplaatst. Voor een optimaal resultaat is de campagne voortdurend bijgestuurd en gepromoot op relevante posities. Tevens is social media (Facebook en Twitter) ingezet om de campagne extra te ondersteunen. De online advertorial stroomde na één week door naar het archief.

villa-arena-123.jpg