Premio

premio-134.jpg

Achtergrond

Premio heeft het netwerk van ToLocal ingezet om de vierseizoenenbanden bij mensen in Beek, Culemborg, Oosterhout, Oud-Beijerland en Zwolle onder de aandacht te brengen. Het gemak van de vierseizoenenband, wat geld en tijd bespaart, werd in de campagne benadrukt. Om de doelstelling te kunnen realiseren, heeft ToLocal in opdracht van MKBanner een oplossing aangeboden met daarin:

  • Lokale online nieuwswebsites;
  • Doorplaatsing op social media (Facebook).

Aanpak

ToLocal heeft een selectie gemaakt van écht lokale nieuwswebsites in Beek, Culemborg, Oosterhout, Oud-Beijerland en Zwolle. Uit deze selectie zijn vijf lokale nieuwswebsites geselecteerd, waar gedurende één week voor vijf Premio autodealers advertorials op zijn geplaatst. Voor een optimaal resultaat is de campagne voortdurend bijgestuurd en gepromoot op relevante posities. Tevens is social media (Facebook) ingezet om de campagne extra te ondersteunen. De online advertorial stroomde na één week door naar het archief.

premio-case-139.jpg