Aixam

screenshot-5-138.jpg

Achtergrond

AIXAM heeft het netwerk van ToLocal ingezet om haar brommobielen merk bij mensen in omgeving Krabbendijke, Sibculo, Sleeuwijk en Vragender onder de aandacht te brengen. Brommobielen hebben lage kosten, het geeft vrijheid en mobiliteit en behoudt bovendien zijn waarde, wanneer de brommobiel goed wordt onderhouden. Om de doelstelling van de campagne te kunnen realiseren, heeft ToLocal in opdracht van MKBanner een oplossing aangeboden met daarin:

  • Lokale online nieuwswebsites;
  • Doorplaatsing op social media (Facebook en Twitter).

Aanpak

ToLocal heeft een selectie gemaakt van écht lokale nieuwswebsites in omgeving Krabbendijke, Sibculo, Sleeuwijk en Vragender. Uit deze selectie zijn negen lokale nieuwswebsites geselecteerd, waar gedurende vier weken voor vier Aixam dealers advertorials op zijn geplaatst. Voor een optimaal resultaat is de campagne voortdurend bijgestuurd en gepromoot op relevante posities. Tevens is social media (Facebook en Twitter) ingezet om de campagne extra te ondersteunen. De online advertorial stroomde na één week door naar het archief.

aixam-case-137.jpg