Aanleverspecificaties

Onderstaand vind je de aanleverspecificaties voor advertenites binnen het ToLocal netwerk. Deze specificaties zijn per categorie te downloaden. Er zijn 4 categorieën; standaard ad formaten, rich media formaten, mobiel/talbet formaten en de online advertorial.

Wanneer er vragen of onduidelijkheden zijn met betrekking tot de specificaties, neem dan contact op met traffic@tolocal.nl.

 

Algemene regels voor het aanleveren van materiaal

  • Geluid in advertenties moet standaard uit staan. Het geluid mag alleen door middel van een klik of mouse-over aan gaan;
  • De volgende buttons dienen aanwezig te zijn wanneer een advertentie geluid bevat: play | pause | stop | mute | unmute | replay;
  • De advertenties mogen geen opzichtige afbeeldingen/teksten bevatten (kindvriendelijk).

 

Enkele tips

  • Maak een geanimeerde banner;
  • Zorg voor een goede call-to-action en een relevante boodschap;
  • Gebruik niet teveel tekst;
  • Zorg voor een goede landingspagina.

 

                                                                                                 Standaard ad formaten

 

                                                                                                 Rich Media formaten

  

                                                                                                 Online advertorial

 

Het materiaal dient uiterlijk 4 werkdagen vóór start van de campagne per e-mail naar ons traffic e-mailadres (traffic@tolocal.nl) te worden aangeleverd.